Epub
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit e-knihu?
Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby /
Dějiny české reklamy se snaží zmapovat vývoj tuzemské reklamy a reklamních agentur u nás od počátků až do současnosti. Autor připomíná reklamy ze socialistického Československa i ty současné, aktuální. Nastiňuje vývoj a proměny reklamního trhu: kdo, jak a proč reklamy vytváří, jaké osobnosti a význa...
Hlavní autor: | Krupka, Jaroslav, 1971- |
---|---|
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
BizBooks,
2012
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Dějiny české reklamy se snaží zmapovat vývoj tuzemské reklamy a reklamních agentur u nás od počátků až do současnosti. Autor připomíná reklamy ze socialistického Československa i ty současné, aktuální. Nastiňuje vývoj a proměny reklamního trhu: kdo, jak a proč reklamy vytváří, jaké osobnosti a významné mediální agentury stojí za úspěšnými reklamami. Text je proložen fotografiemi a okořeněn historkami či soukromými informacemi z prostředí reklamních agentur. Zachycení vývoje českého reklamního trhu od dob socialismu až do současnosti. |
---|---|
Popis jednotky: |
Obsahuje rejstřík |
Fyzický popis: |
264 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm |
ISBN: |
978-80-265-0046-9 |