Cover not available
Hodnocení knihy Náhled e-knihy:

PDF

Epub
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit e-knihu?

Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby /

Dějiny české reklamy se snaží zmapovat vývoj tuzemské reklamy a reklamních agentur u nás od počátků až do současnosti. Autor připomíná reklamy ze socialistického Československa i ty současné, aktuální. Nastiňuje vývoj a proměny reklamního trhu: kdo, jak a proč reklamy vytváří, jaké osobnosti a význa...

Celý popis

Hlavní autor: Krupka, Jaroslav, 1971-
Médium: Elektronická kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : BizBooks, 2012
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Dějiny české reklamy se snaží zmapovat vývoj tuzemské reklamy a reklamních agentur u nás od počátků až do současnosti. Autor připomíná reklamy ze socialistického Československa i ty současné, aktuální. Nastiňuje vývoj a proměny reklamního trhu: kdo, jak a proč reklamy vytváří, jaké osobnosti a významné mediální agentury stojí za úspěšnými reklamami. Text je proložen fotografiemi a okořeněn historkami či soukromými informacemi z prostředí reklamních agentur.
Zachycení vývoje českého reklamního trhu od dob socialismu až do současnosti.
Popis jednotky: Obsahuje rejstřík
Fyzický popis: 264 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm
ISBN: 978-80-265-0046-9